Svenska Farming Simulator
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

problem med såmaskin

3 posters

Gå ner

problem med såmaskin Empty problem med såmaskin

Inlägg  simpa tis maj 04, 2010 8:57 pm

tja, har letat runt överallt och hittar ingen bred såmaskin som funkar bra förutom en john deere såmaskin men den måste man fylla på med vad man ska så?? Har sett att folk använder vagnar som dom fyller på med eller har jag fel? kan någon hjälpa mig med detta, var man hittar en sån vagn!

simpa

Antal inlägg : 2
Registration date : 10-05-04

Till överst på sidan Gå ner

problem med såmaskin Empty Sv: problem med såmaskin

Inlägg  seal71 fre maj 07, 2010 9:54 pm

simpa skrev:tja, har letat runt överallt och hittar ingen bred såmaskin som funkar bra förutom en john deere såmaskin men den måste man fylla på med vad man ska så?? Har sett att folk använder vagnar som dom fyller på med eller har jag fel? kan någon hjälpa mig med detta, var man hittar en sån vagn!

Det finns sådana på www.ls-uk.info eller så kan du använda ett nytt mods som jag provade idag det är säckar som man fyller på med en frontlastare, finns också på samma sida.
hoppas att det hjälper dig.

seal71

Antal inlägg : 50
Location : Östersund
Registration date : 09-10-31

Till överst på sidan Gå ner

problem med såmaskin Empty Här har du:)

Inlägg  Andreas683 ons aug 18, 2010 10:49 pm

Tja här har du en vagn som du kan fylla på såmaskinen med. Bara fyll på vagnen först med önskad sädes sort, sen kör du den till så maskinen,vecklar ut röret och fyller på. Hoppas att det hjälper. http://www.ls-uk.info/index.php?action=downloads&sa=view&fileID=2171&cID=1

Andreas683

Antal inlägg : 15
Location : Jöral
Registration date : 09-09-27

Till överst på sidan Gå ner

problem med såmaskin Empty Sv: problem med såmaskin

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet