Svenska Farming Simulator
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hemsida för folk som vill köra online!

2 posters

Gå ner

Hemsida för folk som vill köra online! Empty Hemsida för folk som vill köra online!

Inlägg  maklin mån jan 10, 2011 5:08 pm

hallå!

jag håller på och pysslar lite med en hemsida som heter

hemsidan är tänkt att vi svenskar lättare ska kunna spela Farming Simulator 2011 online med varandra.
Jag har t.ex gjort en gård med lite roliga mods till som det finns länkar till på hemsidan.
Det är sedan tänkt att jag kommer lägga upp ett namn på gården samt ett lösenord som man kommer kunna ta del av senare.
Kortfattat så är det en samlingsplats for svenskar som spelar Farming simulator. Om det är någon som spelar ganska ofta och vill ha hjälp på sin gård,
så finns det en möjlighet att man lägger upp flera olika gårdar på sidan med namn och lösenord, vilket gör att när man besöker sidan har en större valmöjlighet. Alla kanske inte använder mods, olika banor osv.

jag kommer någon gång under veckan göra det möjligt att köra på min gård och bjuda in folk att hjälpa till, samt att jag använder ett program ( ) där man kan söka jobb hos olika gårdar eller gårdar som söker arbetare. Programmet är bara en Beta version så man får se hur det kommer funka.

Det finns lite mer förklaring på själva sidan. Men den är under uppbyggnad så det är inget som är helt färdigställt än.

det finns många för och nackdelar med detta, så om detta är av något intresse så får man gärna komma med förslag

länk till sidan




maklin
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Hemsida för folk som vill köra online! Empty Sv: Hemsida för folk som vill köra online!

Inlägg  maklin mån jan 10, 2011 5:12 pm

Ser visst nu att länkarna inte syns :/ men det kanske gå att lösa ?

maklin
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Hemsida för folk som vill köra online! Empty Sv: Hemsida för folk som vill köra online!

Inlägg  Maklin mån jan 10, 2011 5:34 pm

Här är länken till min sida.

http://www.virtuelswefarm.n.nu/

samt i texten där det är två ( ) ska det vara denna länk http://farmnet.ls-uk.info/

Maklin

Antal inlägg : 1
Registration date : 11-01-10

Till överst på sidan Gå ner

Hemsida för folk som vill köra online! Empty Sv: Hemsida för folk som vill köra online!

Inlägg  hc-crazy tis maj 03, 2011 9:19 pm

Tjabba ny här hur går det med online finns det någon som kör e sugen på köra det iaf Very Happy

hc-crazy

Antal inlägg : 1
Registration date : 11-05-03

Till överst på sidan Gå ner

Hemsida för folk som vill köra online! Empty Sv: Hemsida för folk som vill köra online!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet