Svenska Farming Simulator
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hur ska jag göra för att modsen ska fungera?

2 posters

Gå ner

Hur ska jag göra för att modsen ska fungera? Empty Hur ska jag göra för att modsen ska fungera?

Inlägg  victor ons dec 09, 2009 5:43 pm

Hej!
Jag är ny inom de här spelet, men jag laddar hem mods men vet inte hur jag ska göra med dom för att dom ska fungera? vart ska jag lägga in dom samt i vilket format sa de vara i?
tack för svar

victor

Antal inlägg : 3
Registration date : 09-12-09

Till överst på sidan Gå ner

Hur ska jag göra för att modsen ska fungera? Empty Sv: Hur ska jag göra för att modsen ska fungera?

Inlägg  seal71 tor dec 10, 2009 1:36 pm

victor skrev:Hej!
Jag är ny inom de här spelet, men jag laddar hem mods men vet inte hur jag ska göra med dom för att dom ska fungera? vart ska jag lägga in dom samt i vilket format sa de vara i?
tack för svar
Hej
Om du har spelat och sparat spelet så finns det under min dokument/mina spel/farming simulator2009 där ska det finnas en mapp som heter mods om det inte gör det så skapa en som heter mods(små bokstäver). Det du gör när du haar laddat ned zipfilen är att du flyttar hela den till filen mods. Du kommer att behöva ha winzip installet på datorn men du behöver inte zipa upp filen utan bara flytta den. Du kan också gå in på http://lsportal2009.com där finns det en instruktionsvideo på att installera ett mods.
Lycka tiill

seal71

Antal inlägg : 50
Location : Östersund
Registration date : 09-10-31

Till överst på sidan Gå ner

Hur ska jag göra för att modsen ska fungera? Empty Sv: Hur ska jag göra för att modsen ska fungera?

Inlägg  victor tor dec 10, 2009 9:37 pm

A men jag har gjort så, men de vill ändå inte fungera.. har försöt på alla möjliga sätt. kan de bero på att jag har ett nerladdat spel?

victor

Antal inlägg : 3
Registration date : 09-12-09

Till överst på sidan Gå ner

Hur ska jag göra för att modsen ska fungera? Empty Sv: Hur ska jag göra för att modsen ska fungera?

Inlägg  seal71 tor dec 10, 2009 11:07 pm

victor skrev:A men jag har gjort så, men de vill ändå inte fungera.. har försöt på alla möjliga sätt. kan de bero på att jag har ett nerladdat spel?
Vilket format är filerna i winzip eller rar filer om de är rar så måste du zipa upp dem först i en separat mapp och när det är klart så flytta bara winzipen till mods mappen.

Är den nedladda ärligt eller från piraten Evil or Very Mad . Är den från piraten eller likande så kan det vara något fel på detta.

seal71

Antal inlägg : 50
Location : Östersund
Registration date : 09-10-31

Till överst på sidan Gå ner

Hur ska jag göra för att modsen ska fungera? Empty Sv: Hur ska jag göra för att modsen ska fungera?

Inlägg  victor fre dec 11, 2009 12:03 am

tack Smile ska pröva de men har prövat med olika filer både typerna

victor

Antal inlägg : 3
Registration date : 09-12-09

Till överst på sidan Gå ner

Hur ska jag göra för att modsen ska fungera? Empty Sv: Hur ska jag göra för att modsen ska fungera?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet