Svenska Farming Simulator
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

problem med patch

2 posters

Gå ner

problem med patch Empty problem med patch

Inlägg  joAnd ons dec 30, 2009 2:46 pm

Hej jag har litte problem med patchen . Jag har köpt spelet installerade o spela... coolt men när jag lägger in en mod så efter en stund så får jag problem med grafiken . Jag läste på detta forum att det fanns en patch till spelet så jag ladda ner den. Avinstallera o installera igen sen när jag ska installera patchen så står där att spelet inte är installerat på datorn....????? Men det finns där ja kan spela det.

Finns det någon som har en aning om detta !

joAnd

Antal inlägg : 2
Registration date : 09-12-30

Till överst på sidan Gå ner

problem med patch Empty Sv: problem med patch

Inlägg  seal71 tor dec 31, 2009 6:26 pm

joAnd skrev:Hej jag har litte problem med patchen . Jag har köpt spelet installerade o spela... coolt men när jag lägger in en mod så efter en stund så får jag problem med grafiken . Jag läste på detta forum att det fanns en patch till spelet så jag ladda ner den. Avinstallera o installera igen sen när jag ska installera patchen så står där att spelet inte är installerat på datorn....????? Men det finns där ja kan spela det.

Finns det någon som har en aning om detta !
Innan du laddade ned patchen kunde du zomma i pdan?
Du tryckte I och sedan på 9 så fick du en större bild på pdan. Om du kunde göra detta så behöver du inte installera patchen utan det kan vara något fel på moden i stället.

seal71

Antal inlägg : 50
Location : Östersund
Registration date : 09-10-31

Till överst på sidan Gå ner

problem med patch Empty Sv: problem med patch

Inlägg  joAnd tor dec 31, 2009 8:12 pm

Det fungerar.... får prova andra moddar ... Tack för hjälpen..

joAnd

Antal inlägg : 2
Registration date : 09-12-30

Till överst på sidan Gå ner

problem med patch Empty Sv: problem med patch

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet