Svenska Farming Simulator
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Lite ny på det här...

3 posters

Gå ner

Lite ny på det här... Empty Lite ny på det här...

Inlägg  Skogshuggaren tor apr 22, 2010 1:23 am

Hej allihopa!
Verkar vara ett riktigt kul spel det här, när man kommit in i det. Lite grundläggande frågor som jag gärna vill ha besvarade:

1. När jag startar en "carreer" kommer det fram ett antal maskiner. Jag tror jag skördat något (vet inte vad!) och har lämnat det i vagnen som nu är proppfull. Vad ska jag göra med detta? Jag förutsätter att jag kan sälja det på något sätt...

2. Kan man få spelet att gå fortare när man exempelvis skördar? Och när det är natt, ska man inte sova då??

3. Var finns bryggeriet (brewery)???


Tacksam för svar!

Skogshuggaren

Antal inlägg : 1
Registration date : 10-04-22

Till överst på sidan Gå ner

Lite ny på det här... Empty Sv: Lite ny på det här...

Inlägg  seal71 tis apr 27, 2010 1:15 pm

Skogshuggaren skrev:Hej allihopa!
Verkar vara ett riktigt kul spel det här, när man kommit in i det. Lite grundläggande frågor som jag gärna vill ha besvarade:

1. När jag startar en "carreer" kommer det fram ett antal maskiner. Jag tror jag skördat något (vet inte vad!) och har lämnat det i vagnen som nu är proppfull. Vad ska jag göra med detta? Jag förutsätter att jag kan sälja det på något sätt...

2. Kan man få spelet att gå fortare när man exempelvis skördar? Och när det är natt, ska man inte sova då??

3. Var finns bryggeriet (brewery)???


Tacksam för svar!
Här kommer några svar:
1. När det är fullt i vagnen så ska du åka och sälja detta antingen i Hamnen om det är majs eller bryggeriet som ligger i den lilla byn det finns ett tippställe bakom byggeriet där kan du sälja vete, korn, eller du kan sälja detta på mill när du gör detta så får du mera pengar så att du kan uppgradera din maskinpark. Du kan när som helst trycka på "P" så kommer du till försälningen av maskiner. Det var svar fråga 1 och 3.
Som svar på om du kan ändra hastigheten så går det inte.
Du har tillgång till en karta genom att tycka på "I" det första som kommer fram år en liten karta av ön när du ser den så kan du använda "9" för att zomma in och ut på den.
Hoppas att det hjälper.

seal71

Antal inlägg : 50
Location : Östersund
Registration date : 09-10-31

Till överst på sidan Gå ner

Lite ny på det här... Empty Sv: Lite ny på det här...

Inlägg  pioneer fre apr 30, 2010 6:18 pm

Jo då det går att få det att gå fortare . save game och sedan ut i menyn välj settings . där finns ett val att ändra tid det är nu installt på real time men går att ändra till x60

pioneer

Antal inlägg : 18
Registration date : 09-10-01

Till överst på sidan Gå ner

Lite ny på det här... Empty Sv: Lite ny på det här...

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet