Svenska Farming Simulator
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tjosan igen

2 posters

Gå ner

Tjosan igen Empty Tjosan igen

Inlägg  Lantbrukare Åke mån maj 17, 2010 8:49 pm

Hej alla jordbrukare..

Trailern till lastbilen fixade sig. Man var tvungen att starta lastbilen koppla den till trailern och sedan trycka på E och sedan gå till främre stödbenen och veva upp dom.

Nu till 2 st frågor som ni kanske kan svaret på.

Det finns en snygg vagna vid namn RABA571! Hur får man den från Fendt Station när man har kopplat till traktorn?
Balvagnen balentrasporter går ju så trögt att traktorn knappt åkar rulla. Vad är det för fel?

Någon som har haft samma problem....

Lantbrukare Åke

Antal inlägg : 22
Age : 65
Location : Umeå
Registration date : 10-04-24

Till överst på sidan Gå ner

Tjosan igen Empty Sv: Tjosan igen

Inlägg  seal71 ons maj 19, 2010 11:40 am

Lantbrukare Åke skrev:Hej alla jordbrukare..

Trailern till lastbilen fixade sig. Man var tvungen att starta lastbilen koppla den till trailern och sedan trycka på E och sedan gå till främre stödbenen och veva upp dom.

Nu till 2 st frågor som ni kanske kan svaret på.

Det finns en snygg vagna vid namn RABA571! Hur får man den från Fendt Station när man har kopplat till traktorn?
Balvagnen balentrasporter går ju så trögt att traktorn knappt åkar rulla. Vad är det för fel?

Någon som har haft samma problem....
Vilken traktor använder du? Jag vet att vissa vagnar väger hur mycket som helst. Jag hittade en vagn som vägde så mycket att det var bara Big Bud som orkade att dra den. Detta går att ändra men jag har inte lyckats med detta än.

seal71

Antal inlägg : 50
Location : Östersund
Registration date : 09-10-31

Till överst på sidan Gå ner

Tjosan igen Empty Sv: Tjosan igen

Inlägg  Lantbrukare Åke ons maj 19, 2010 12:41 pm

Jag brukar åka och hänta saker med 936 traktorn. Men vissa moddar blir man bara förbannad på efter inst och besök på hämtstället. Så åker dom i papperskorgen. Det verkar som spel och modd tilverkarna inte vet hur ett jordbruk funkar. Ett ex är halmbalarna, jag har aldrig sett att man kan spela hockey med dom i verkligheten och inte glider dom av heller från en vagn.

Lantbrukare Åke

Antal inlägg : 22
Age : 65
Location : Umeå
Registration date : 10-04-24

Till överst på sidan Gå ner

Tjosan igen Empty Sv: Tjosan igen

Inlägg  seal71 tor maj 20, 2010 11:40 am

Lantbrukare Åke skrev:Jag brukar åka och hänta saker med 936 traktorn. Men vissa moddar blir man bara förbannad på efter inst och besök på hämtstället. Så åker dom i papperskorgen. Det verkar som spel och modd tilverkarna inte vet hur ett jordbruk funkar. Ett ex är halmbalarna, jag har aldrig sett att man kan spela hockey med dom i verkligheten och inte glider dom av heller från en vagn.

Ja du borde inte ha något problem med vagnen med 936, men det kan var något konstig med modden. Jag håller med om att vissa moddar är helkonstiga. Som rundbalarna, men jaag pratade med en kompis som håller på och tillverkar spel och liknade till datorer och det är alltid en balansgång för dem när de gör ett spel med hur realistiskt det ska vara för om det ska vara som i vekligheten så finns det inte så många datorer som skullle klara av spelen, men det är ett roligt spel ialla fall.

seal71

Antal inlägg : 50
Location : Östersund
Registration date : 09-10-31

Till överst på sidan Gå ner

Tjosan igen Empty Sv: Tjosan igen

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet