Svenska Farming Simulator
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

ZDT MEGA 25 Mega ( En typ av lastväxlare mellan fyra ojekt)

3 posters

Gå ner

ZDT MEGA 25 Mega ( En typ av lastväxlare mellan fyra ojekt) Empty ZDT MEGA 25 Mega ( En typ av lastväxlare mellan fyra ojekt)

Inlägg  Smirrkoff1 fre jul 30, 2010 1:00 am

Hej!

Lade in modden ZDT MEGA 25 Mega idag, och ordna en bana där man kan gödsla med hjälp av ett objekt med lastväxlaren. Men det går inte att fylla upp tanken med gödsel eller gödselspridaren. Fattar inte vad jag gör för fel. Måste man kanske tanka ner något mer för att det ska funka? Eller är det någon som kan guida mig, ge råd,tips på vad som funkar så man kan testa på det. Hur gödslar ni? Ge gärna ett namn på världen ni kör och vad ni har för trailer/ gödselspridare. Jag har hållit på hela kvällen och börjar bli tokig. Smile

Tack på förhand.



Smirrkoff1

Antal inlägg : 1
Registration date : 10-07-30

Till överst på sidan Gå ner

ZDT MEGA 25 Mega ( En typ av lastväxlare mellan fyra ojekt) Empty Sv: ZDT MEGA 25 Mega ( En typ av lastväxlare mellan fyra ojekt)

Inlägg  seal71 fre jul 30, 2010 11:51 am

Smirrkoff1 skrev:Hej!

Lade in modden ZDT MEGA 25 Mega idag, och ordna en bana där man kan gödsla med hjälp av ett objekt med lastväxlaren. Men det går inte att fylla upp tanken med gödsel eller gödselspridaren. Fattar inte vad jag gör för fel. Måste man kanske tanka ner något mer för att det ska funka? Eller är det någon som kan guida mig, ge råd,tips på vad som funkar så man kan testa på det. Hur gödslar ni? Ge gärna ett namn på världen ni kör och vad ni har för trailer/ gödselspridare. Jag har hållit på hela kvällen och börjar bli tokig. Smile

Tack på förhand.


Hej om du läser tråden som heter ett irritations problem som är inlaggt av lantbrukare Åke så ser du att han har problem med detta annars så hör av dig till honom så kan han kanske hjälpa dig igenom detta.

seal71

Antal inlägg : 50
Location : Östersund
Registration date : 09-10-31

Till överst på sidan Gå ner

ZDT MEGA 25 Mega ( En typ av lastväxlare mellan fyra ojekt) Empty Sv: ZDT MEGA 25 Mega ( En typ av lastväxlare mellan fyra ojekt)

Inlägg  Andreas683 ons aug 18, 2010 11:08 pm

Jag har oxå problem med tanken:( den sista av dom 3 man kan väja mellan kan jag fylla, men den får jag och andra sidan inte att sprida ut på åkern Question Men gödsel vagnen fungerar perfekt oxå sädes vagnarna är helt i sin ordning.

Andreas683

Antal inlägg : 15
Location : Jöral
Registration date : 09-09-27

Till överst på sidan Gå ner

ZDT MEGA 25 Mega ( En typ av lastväxlare mellan fyra ojekt) Empty Sv: ZDT MEGA 25 Mega ( En typ av lastväxlare mellan fyra ojekt)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet