Byta ut original maskinerna
2 posters
Sida 1 av 1
Byta ut original maskinerna
Om jag vill byta ut traktorer och maskiner som är med vid start av nytt spel, hur gör jag då?
Dvs dom maskiner som redan finns i din ägo vid start.
Dvs dom maskiner som redan finns i din ägo vid start.
stevo3- Antal inlägg : 8
Registration date : 10-05-04
Sv: Byta ut original maskinerna
Det enkla är ju att sälja dom som finns och köpa nytt, men då måste du ju ha lite pengar först.
annars finns det ett "mod" som byter ut de gamla maskinerna via nytt spel till dem absolut värsta som följer med spelet. Gäller dock Gold verisionen.
http://www.ls-uk.info/downloads/6/6548
annars finns det ett "mod" som byter ut de gamla maskinerna via nytt spel till dem absolut värsta som följer med spelet. Gäller dock Gold verisionen.
http://www.ls-uk.info/downloads/6/6548
Ixnay- Antal inlägg : 91
Registration date : 08-01-03
Tack för svaret Ixnay.
Men det jag egentligen undrar över, som jag glömde ta med i frågan är om det går att ändra till det som man själv vill ha vid start.
Exempelvis om det finns en XML- fil jag kan ändra i. I annat fall får jag göra som du sa först, sälja allt och köpa nytt. Det går ju att ändra priserna själv.
Men det jag egentligen undrar över, som jag glömde ta med i frågan är om det går att ändra till det som man själv vill ha vid start.
Exempelvis om det finns en XML- fil jag kan ändra i. I annat fall får jag göra som du sa först, sälja allt och köpa nytt. Det går ju att ändra priserna själv.
Det borde ju finnas någon fil som styr det. egentligen bara kolla hur moden ser ut och vad den ändrar för filer.
Ixnay- Antal inlägg : 91
Registration date : 08-01-03
Jag hittade ingen fil när jag kollade förut. Jag ska titta en gång till, annars gör jag så som du sa först. Det är nog det enklaste.
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet