Svenska Farming Simulator
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Snälla hjälp mig innan jag blir tokig!

2 posters

Gå ner

Snälla hjälp mig innan jag blir tokig! Empty Snälla hjälp mig innan jag blir tokig!

Inlägg  bubba ons sep 29, 2010 6:18 pm

Jag har problem ned att lägga in nya kartor i Farming Simulator och jag börja bli tokig.
Har laddat ner minst 10 banor och jag får ingen att funka. Jag packar upp dom och lägger in dom precis som jag har sett
folk som visat på youtube och jag ser banorna när jag öppnar dom i editorn. När jag sen ska starta ett nytt spel så händer det inte något.
Jag kommer in i spelet så långt att jag kan välja nivå på svårighetsgrad men sen kommer jag inte längre.
Det står Loading savegame please wait men det händer inget mer och jag har väntat väldigt väldigt länge varje gång.
Jag måste göra något fel för det kan inte vara fel på varje bana tycker jag.

Skulle behöva hjälp att få det att funka om det går annars gärna en länk på någon bana som funkar.

Snälla snälla skulle uppskatta lite hjälp väldigt mycket....

Tack på förhand

/Bubba

bubba

Antal inlägg : 6
Age : 47
Registration date : 09-08-23

Till överst på sidan Gå ner

Snälla hjälp mig innan jag blir tokig! Empty Sv: Snälla hjälp mig innan jag blir tokig!

Inlägg  Eageleye [Admin] tis okt 05, 2010 1:53 am

bubba skrev:Jag har problem ned att lägga in nya kartor i Farming Simulator och jag börja bli tokig.
Har laddat ner minst 10 banor och jag får ingen att funka. Jag packar upp dom och lägger in dom precis som jag har sett
folk som visat på youtube och jag ser banorna när jag öppnar dom i editorn. När jag sen ska starta ett nytt spel så händer det inte något.
Jag kommer in i spelet så långt att jag kan välja nivå på svårighetsgrad men sen kommer jag inte längre.
Det står Loading savegame please wait men det händer inget mer och jag har väntat väldigt väldigt länge varje gång.
Jag måste göra något fel för det kan inte vara fel på varje bana tycker jag.

Skulle behöva hjälp att få det att funka om det går annars gärna en länk på någon bana som funkar.

Snälla snälla skulle uppskatta lite hjälp väldigt mycket....

Tack på förhand

/Bubba





Hej bubba! Du kan inte ladda ett sparat spel när du har lagt in en ny karta du måste starta från början!

Eageleye [Admin]
Admin

Antal inlägg : 63
Registration date : 08-01-03

http://farmingsimulator.niceboard.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet