Goda nyheter!
+4
vodkis
roggasj
Andreas683
Eageleye [Admin]
8 posters
Sida 1 av 1
Goda nyheter!
Ett Farmingsimulator 2010 är på väg , och som det verkar blir det både djur och multiplayer
"Hi! Yes, there will definitely be a 2010 version, the developer
is already working on it. There will be several new features such as animals and a
multiplayer mode. But I'm not sure that it will be finished until you come back. I
think it will release sometime in Summer 2010."
is already working on it. There will be several new features such as animals and a
multiplayer mode. But I'm not sure that it will be finished until you come back. I
Hmm
Ett multiplayer med Voip vore skit häftight
Andreas683- Antal inlägg : 15
Registration date : 09-09-27
Hej
Hej hur blir det med byggnader ja tycker det är jobbigt att man kan bygga ut under spelets gång
Eageleye [Admin] skrev:Ett Farmingsimulator 2010 är på väg , och som det verkar blir det både djur och multiplayer
roggasj- Antal inlägg : 9
Registration date : 09-10-07
Yo
Bygga ut? De har jag inte märkt man kan Under spelets gång... Vilket spel tänker du på då?
vodkis- Antal inlägg : 9
multiplayer :D
Andreas683 skrev:Ett multiplayer med Voip vore skit häftight
ska man kunna lana det elr? det hade varit kul i allafall!
Petter- Antal inlägg : 1
Registration date : 09-11-03
Hej
vodkis skrev:Bygga ut? De har jag inte märkt man kan Under spelets gång... Vilket spel tänker du på då?
Min dotter spelar sims 3 så ja undrar om Farming Simulator 2010 blir snarlik eller om man kan köpa saker inte bara maskiner
Sv: Goda nyheter!
Ingen aning, de e ba å vänt å se. Men något i stil med Sims3 blir det då knappast
Andreas683- Antal inlägg : 15
Registration date : 09-09-27
Releasen av farm sim 2009 gold försenad
Hej allihopa
Jag har just pratat med svenska utgivaren av gold versionen och releasen skulle vara 26 mars men är försenad en vecka och släpps den 31 mars istället.Har även pratat med Giant sopftware i Tyskland som gör simulator spelen. Golden är istället för 2010 och 2011 kommer forhoppningsvis med multiplayer funktion de ville dock ej säga när det kommer ut mer än i år.
Mvh Jankas
Jag har just pratat med svenska utgivaren av gold versionen och releasen skulle vara 26 mars men är försenad en vecka och släpps den 31 mars istället.Har även pratat med Giant sopftware i Tyskland som gör simulator spelen. Golden är istället för 2010 och 2011 kommer forhoppningsvis med multiplayer funktion de ville dock ej säga när det kommer ut mer än i år.
Mvh Jankas
jankas- Antal inlägg : 2
Registration date : 10-03-22
När kommer Spelet
När kommer Spelet ? Farmingsimulator 2010
Eageleye [Admin] skrev:Ett Farmingsimulator 2010 är på väg , och som det verkar blir det både djur och multiplayer
både coolt och synd
jag tycker det hade varit skit häftig. Jag har redan farming simulator 2009, men tyvärr visade det sig att inga av våra datorer klarade det spelet , men jag skulle vilja veta i så fall vad fs 10 hade kostat? Om ni vet någon data butik som säljer billiga speldatorer så måste ni berätta det snälla.
spruttralen- Antal inlägg : 7
Registration date : 10-01-16
Sv: Goda nyheter!
roggasj skrev:Hej hur blir det med byggnader ja tycker det är jobbigt att man kan bygga ut under spelets gångEageleye [Admin] skrev:Ett Farmingsimulator 2010 är på väg , och som det verkar blir det både djur och multiplayer
går det ens det kan man väll barra ändra på innan man börjar spela
spruttralen- Antal inlägg : 7
Registration date : 10-01-16
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet