problem med patch
2 posters
Sida 1 av 1
problem med patch
Hej jag har litte problem med patchen . Jag har köpt spelet installerade o spela... coolt men när jag lägger in en mod så efter en stund så får jag problem med grafiken . Jag läste på detta forum att det fanns en patch till spelet så jag ladda ner den. Avinstallera o installera igen sen när jag ska installera patchen så står där att spelet inte är installerat på datorn....????? Men det finns där ja kan spela det.
Finns det någon som har en aning om detta !
joAnd- Antal inlägg : 2
Registration date : 09-12-30
Sv: problem med patch
Innan du laddade ned patchen kunde du zomma i pdan?joAnd skrev:Hej jag har litte problem med patchen . Jag har köpt spelet installerade o spela... coolt men när jag lägger in en mod så efter en stund så får jag problem med grafiken . Jag läste på detta forum att det fanns en patch till spelet så jag ladda ner den. Avinstallera o installera igen sen när jag ska installera patchen så står där att spelet inte är installerat på datorn....????? Men det finns där ja kan spela det.
Du tryckte I och sedan på 9 så fick du en större bild på pdan. Om du kunde göra detta så behöver du inte installera patchen utan det kan vara något fel på moden i stället.
seal71- Antal inlägg : 50
Registration date : 09-10-31
Sv: problem med patch
Det fungerar.... får prova andra moddar ... Tack för hjälpen..
joAnd- Antal inlägg : 2
Registration date : 09-12-30
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet