Problem med att lägga in mod..
2 posters
Sida 1 av 1
Problem med att lägga in mod..
Hejsan.
Jag får in modsen i spelet. dvs jag kan se maskinerna jag lägger till när jag trycker på P.
Men mitt problem är att dom bara kostar 1 dollar??
Varför? Vad gör jag fel?
Kan liksom köpa den värsta tröskan för 1 dollar.
Tacksam för svar.
mvh fredrik
Jag får in modsen i spelet. dvs jag kan se maskinerna jag lägger till när jag trycker på P.
Men mitt problem är att dom bara kostar 1 dollar??
Varför? Vad gör jag fel?
Kan liksom köpa den värsta tröskan för 1 dollar.
Tacksam för svar.
mvh fredrik
kvizzzt- Antal inlägg : 5
Registration date : 09-12-04
Sv: Problem med att lägga in mod..
Hej
Du gör inget fel när du lägger in modsen de är inställda så. Zippa upp filen och öppna modDesc filen (XML dokument) till tröskan med anteckningar och leta i texten tills du hittar detta <price>10</price> ändra siffran 10 till det som du vill att den ska kosta. glöm inte att spara detta. När du har sparat så ta zip filen och lägg tillbaka den till modsen. Hoppas att det hjälper.
Du gör inget fel när du lägger in modsen de är inställda så. Zippa upp filen och öppna modDesc filen (XML dokument) till tröskan med anteckningar och leta i texten tills du hittar detta <price>10</price> ändra siffran 10 till det som du vill att den ska kosta. glöm inte att spara detta. När du har sparat så ta zip filen och lägg tillbaka den till modsen. Hoppas att det hjälper.
seal71- Antal inlägg : 50
Registration date : 09-10-31
Sv: Problem med att lägga in mod..
seal71 skrev:Hej
Aaa..!
Tack så jätte jätte mycket.
Tror jag fått rätt på det nu... Hör av mig här igen annars
kvizzzt- Antal inlägg : 5
Registration date : 09-12-04
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet